školení na půdě extéria

Ve čtvrtek proběhlo na půdě Extérie další školení od skvělého Filipa Soukupa z Každý prodává. Tentokrát se školení zaměřovalo na nové obchodní strategie, a to především na komunikaci se zákazníkem. Práce s klientem a vzájemný vztah jsou totiž v obchodní sféře klíčové.

Stalo se vám už někdy…?

„Stalo se vám už někdy, že jste měli schůzku s klientem, která dopadla velmi dobře, ale klient se vám nakonec už nikdy neozval? Nebo slíbil, že vám něco pošle, ale neudělal to?“ Touto větou, ve které se najde snad každý z nás, začalo poslední školení o obchodních strategiích, které pro nás připravilo Každý prodává.

Vzdělávání nás posouvá dopředu

V Extéria Market se chceme stále posouvat dopředu, a proto je potřeba sledovat nové trendy, způsoby i procesy a neustále se vzdělávat. Pro obchodníky, manažery i franšízanty pořádáme pravidelná školení a workshopy, na kterých se společně učíme, kde se dají naše postupy vylepšit, z jakých úhlů a nových pohledů můžeme na obchod nahlížet.

Každý prodává je našim osvědčeným partnerem, který nám vytváří vzdělávací workshopy a školení na míru přesně pro naše potřeby. Zakládají si na individuálním přístupu tak, aby nám nabyté informace opravdu pomohly v naší konkrétní praxi. Jsou to právě školení, která nás posouvají dopředu, protože nás přivedou k novým myšlenkám a představí nám různé způsoby řešení.

Přečtěte si také: Usnadněte si cestu za svými sny.

Komunikační strategie

O poslední školení se postaral Filip Soukup, který se zaměřil především na komunikaci se zákazníkem. Hlavní zastřešující téma workshopu byla Psychologie konzultativního prodeje. Cílem bylo společně si ukázat, jak se naladit na daného klienta, jak sjednotit naše očekávání a vytvořit si rovnocenný vztah, ve kterém budeme našim zákazníkům parťáky. Nakonec jsme si ukázali, jak se nastavuje komunikace tak, abychom člověka 100% zaujali a případně ovlivnili jeho rozhodnutí správným směrem.

To top