Podnikatelský koncept EXTÉRIA MARKET představuje jedinečnou nabídku pro zájemce s obchodními dovednostmi. Tyto obchodní dovednosti má v malíčku i jeden z nejúspěšnějších obchodníků, který se již před více než rokem připojil pod pobočku EXTÉRIA MARKET v Opavě.

Obchodník je pro nás člověk, který je pro pobočku velice důležitou součástí, funguje jako aktivní článek ve vyhledávání příležitostí a komunikací s klienty. Je to práce, ke které se často musíte narodit, nebo se k ní dopracujete přes ustavičný rozvoj své osobnosti, tak jako tomu bylo i u Davida Slezáka, úspěšného obchodníka pobočky v Opavě.

Kdy a jak jste se dostal k obchodování a jaké byly Vaše začátky?

Vyloženě takovéto obchodování provádím od nástupu do pobočky EXTÉRIA MARKET. Moje začátky obchodování u Extéria nebyly lehké, protože jsem se nikdy neživil obchodováním, takže bylo pro mě v prvních dnech složité si osvojit každodenní komunikaci s klienty. Ale s veškerou podporou jak vlastní pobočky, tak centrály, jsem hodil obavy za hlavu a našel jsem si v tom velkou zálibu.

Co Vás nejvíc baví na práci obchodníka pro společnost Extéria?

Na práci obchodníka pro EXTÉRIA MARKET mě baví nejvíce to, že nabízím produkt, který je ze zákona povinný a musí ho mít všichni, se kterými se setkám. Je to produkt, který dává smysl nejen mně, ale také klientům. Také mě baví, že poznávám plno nových lidí a hlavně lidi, kteří většinou vybudovali z nuly úspěšnou firmu.

Jaké vlastnosti musí mít podle Vás úspěšný obchodník?

Vlastnosti úspěšného obchodníka jsou podle mě hlavně sebevědomé vystupování, umění naslouchat a upřímně se o klienta zajímat. Díky školením v EXTÉRIA AKADEMII, mě překvapila jednoduchost prodeje a možnost uzavřít smlouvu již na první schůzce, což se mi několikrát podařilo. 

Jak zvládáte obchodovat v této covidové době?

Je zajímavé, že když začaly v loni v naší republice ,,covid omezení“, stal jsem se poprvé obchodníkem měsíce. Tak asi dobře, i když v této době situace obecně pro podnikatele není jednoduchá.

Co je pro vás motivující vzhledem k benefitům, které Exteria nabízí?

Pro nás obchodníky je motivující samozřejmě finanční odměna, kterou za práci dostaneme, ale také nesmím zapomenout na odměnu ve formě vozidla Škoda Octavia od centrály Extéria k užívání, kterou jsem si opakovaně splnil, naposledy v minulém měsíci. Velkým motorem, který mě také motivuje, je spokojenost klientů, zejména po kontrolách, u kterých klienta zastupujeme.

Máte nějaké „zlaté pravidlo“, které dodržujete při obchodování?

„Zlaté pravidlo“ u klientů nemám, snažím se vždy ke každému klientovi přistupovat individuálně.

Nebaví Vás zaměstnání? Nemáte kam růst? Případně chcete mít něco svého? Postavte se na vlastní nohy a začněte podnikat s námi! Podívejte se, jak jednoduše lze podnikat se silným partnerem a ověřeným jedinečným franchisovým konceptem EXTÉRIA MARKET na českém trhu. Využijte příležitost, podnikání nikdy nebylo jednodušší.

Kontaktujte Ing. Lucii Šimíkovou na telefonu 702 036 721, nebo vyplňte níže informativní formulář a my Vám poskytneme podrobnější informace.

Další informace o franšízovém konceptu EXTÉRIA MARKET zde:

https://www.exteriamarket.cz/ohlednuti-za-minulym-rokem-jaky-vlastne-byl-covidovy-rok-2020-pro-exteria-market/
To top