Který z druhů osobnosti převažuje u vás a který z nich se případně (ne)hodí pro franšízing?

Na základě knihy Joe Abrahama rozdělujeme podnikatele, podle dílčích rysů, do celkem 4 typů osobností. Každá z nich má své jedinečné vlastnosti, motivaci, přístup k práci a styl, jakým podniká. Který z těchto druhů osobnosti převažuje u vás a který z nich se případně (ne)hodí pro franšízing?

Jak probíhá test BOSI

Na základě 10 jednoduchých otázek testu BOSI (podle prvních písmen jednotlivých typů) se hodnotí podnikatelské charakterové rysy a na jejich základě poté zobrazí ve výsledku 2 dominantní typy, které u vás převažují. Výsledek zahrnuje i vysvětlení daného typu osobnosti, jeho výhody, nevýhody i jak s ním pracovat.

Jednotlivé typy podnikatelů

  1. Budovatel

Vypočítavý kalkulátor, má vždy vše dobře spočítané. Přemýšlí několik kroků dopředu a je vždy kus před konkurencí. Může být brán jako chladný, příliš sebevědomý a motivovaný.

  • Oportunista

Vždy se snaží využít každé příležitosti, ty vidí téměř všude. Je vždy ve správný čas na správném místě a se správnými lidmi! Poznávacím znamením tohoto druhu jsou rychle uzavírané obchody.

  • Specialista

Jak již z názvu vyplývá, snaží se vždy tento typ o rozšiřování svých schopnost, dovedností a znalostí. Jeho problémem poté bývá, že se neumí prodrat mezi konkurenci a své nabyté znalosti neumí vhodně zpropagovat.

  • Inovátor

Neustále se snaží jít s dobou a inovuje procesy. Nezaobírá se tolik obchodem a konkurencí, což mu je na škodu. Neustále rozvíjí svůj nápad, ale neví, jak a komu ho prezentovat.

Jaký typ se hodí pro franšízing

Ideální franšízor má od každého trochu: je ambiciózní, má chuť věci rozvíjet a dále posouvat, umí využít příležitosti, stejně jako se neustále vzdělávat a jde s dobou. Takže takový mix všech čtyř osobností. Jsme ale jen lidi a nemůžeme být perfektní, a tak je zcela v pořádku, pokud se některé věci naučíte až časem. Pokud si test u děláte a budete znát výsledek, můžete tak podpořit své silné stránky a naopak potlačit ty slabé. Pro nás je ovšem nejdůležitější chtíč něco vybudovat, motivace rozvíjet nejen podnik, ale i sebe a odvaha to zkusit!

Máte doplňující otázky? Zeptejte se nás!

Pokud se chcete, pro změnu, probudit v kolik chcete a s vědomím, že máte vlastní podnik, který vám vydělává, neváhejte kontaktovat country manažerku společnosti Ing. Beatu Filipí na tel. čísle +420 602 232 532 a sjednat si schůzku. Odpoví na všechny vaše dotazy, vše vysvětlí a pobaví se s vámi o možnosti franšízingu vám na míru. Nebo vyplňte níže uvedený kontaktní formulář a my vám poskytneme podrobnější informace.

Přečtěte si další zajímavosti o franšízové síti EXTÉRIA MARKET:

To top