Společnost EXTÉRIA oslavila loňský rok desetileté výročí od svého založení na trhu. Za tu dobu si firma poradila už s řadou nečekaných událostí, mezi které se zařadila také pandemie koronaviru. Není žádnou novinkou, že podnikatelské prostředí se neustále mění. Stejně tak, jako podmínky pro firmy i živnostníky, kdy vlivem pandemie vzrostly nároky na dodržování bezpečnosti práce a hygienických předpisů, z čehož právě franšízanti těží. To potvrzuje také ředitelka franšízové sítě Lucie Šimíková.
Franšízový koncept EXTÉRIA MARKET se neustále vyvíjí
Franšízová síť EXTÉRIA MARKET funguje na trhu od roku 2018. Za tu dobu se neustále vyvíjela a rozšiřovala. Společnost nyní funguje také na slovenském trhu, kde provozuje několik svých poboček EXTÉRIA MARKETŮ.
Uchazeče o franšízovou licenci potěší mimo jiné také fakt, že nemusí mít žádné zkušenosti v oboru BOZP a PO, i když se jedná o velmi specifický obor. EXTÉRIA totiž myslela i na tohle, proto svým franšízantům poskytuje vstupní i pravidelná školení, aby se dokázali v oblasti bezpečnosti práce orientovat a svým klientům tak poskytovat prvotřídní služby.
Jak firmy a živnostníky ovlivnil nástup pandemie, změnil se tím nějak byznys franšízantů a potvrdil se zvýšený zájem o franšízové podnikání? Tohle všechno a mnohem více se dočtete v rozhovoru s ředitelkou franšízové sítě Lucií Šimíkovou, kterou vyzpovídali redaktoři webu franchising.cz.