Výhody franchisingu jsme vám představili už mnohokrát, ale pouze z jedné strany. Jednou z hlavních výhod tohoto konceptu je, že franšízanti získávají přístup k zavedené obchodní značce, což jim umožňuje rychleji a snadněji vstoupit na trh. Ale poté se i oni sami podílí na neustálém rozvoji celé značky a jejím růstu.
Franšízant získává podporu a školení od franšízora, což mu pomáhá v provozování podniku a zvyšuje jeho šance na úspěch. Značka také franšízantům poskytuje podporu v oblasti marketingu, nákupu a logistiky. To zajistí menší chybovost a přešlapy na začátcích podnikání.
A jak franchising podporuje celou značku?
Tento způsob podnikání dále umožňuje franšízorovi rychleji expandovat a získávat nové zákazníky. Franšízor může rychleji a snadněji otevírat nové pobočky, protože má již zavedený obchodní koncept a značku. Značka a firma se pak mnohem lépe rozrůstá a dostává do povědomí zákazníků. Výhod je tedy mnoho na obou stranách.
Přečtěte si také: Na centrále Extérie proběhlo školení team leaderů.
Obchodní tým a call centrum
V EXTÉRIA MARKET potřebují franšízanti pro otevření své pobočky pouze zápal do podnikání, funkční obchodní manažery a schopné asistentky call centra. O technické zázemí a vše ostatní se postará centrála. Nejen, že tím snížíte svá rizika na začátku svého byznysu, ale také získáte dostatek prostoru na obchodování a hledání klientů.
Chcete s námi spolupracovat a vést vlastní pobočku? V případě dalších otázek neváhejte kontaktovat country manažerku společnosti Ing. Beatu Annu Filipí na tel. čísle +420 602 232 532, nebo vyplňte níže uvedený kontaktní formulář a my vám poskytneme podrobnější informace.