Po delší pauze způsobenou covidovou pandemií se obchodní manažeři a franšízanti poboček EXTÉRIA MARKETŮ opět sešli na místě činu. Tím byl hotel Bobycentrum v Brně, kde se pravidelně pořádá workshop zaměřený na zdokonalování obchodních dovedností manažerů a franšízantů.
Na školení se obchodníci a franšízanti dozvěděli užitečné rady a tipy, jak s klientem efektivně jednat. Při následné simulované schůzce s klientem si pak sami vyzkoušeli aplikovat nové znalosti přímo v praxi.
V závěru školení si vedení ostravské centrály v čele s paní Lucií Šimíkovou připravilo malé překvapení. Představilo nové soutěže s lákavými odměnami, které mají obchodníky poboček EXTÉRIA MARKETŮ motivovat k dalším skvělým výkonům.
Díky pravidelným školením a podpoře, které centrála zajišťuje, se mohou obchodníci a franšízanti průběžně vzdělávat a zdokonalovat své schopnosti a dovednosti tak, aby byli schopni klientovi poskytovat vždy pouze kvalitní služby v oblasti BOZP a PO.